fredag 11. mars 2011

Lære seg å hekle og masse annet moro :)

Da var det nok en helt :) denne blit fylt med sykdom og feiring av de besteste som blei 30 denne uken :)


Onsdagen var jeg i en bruktbutikk og fikk tak i en flott gammel symaskin til en kjempe billig penge :) er super fornøyd :)

Holder på å lære meg å hekle, så i første omgang blir det et dukketeppet til prinsessa mi :)

Stor koser meg fremdeles på jobb, og vi har jo så mye lekkert i butikken nå :) og enda mer kommer det fremover :)  Gleder meg til å pakke opp alle de nye varene som kommer :)

Har prøvd kjolen og det hjelper seg, men fremdeles litt igjen, men har klart å gå ned 6 cm så langt :) er ganske stolt av meg selv, så nå må hardkjøret i gang til uka :)

Ønsker dere alle en riktig fin fin helg fylt med masse gøy og kos :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar