onsdag 27. januar 2010

Ja, nå skal det enda mer rot i det vimsete hodet mitt :)

Sitter nå her og lurer på hva en kan finne på som gjør at ting blir litt nye.....og dette mens jeg snakket med ei god venninne på telefonen, så hun kom med de fine forslagene og tilbud om å hjelpe til med å freshe opp en del av møblene litt, og ivrig som jeg blir er jo dette midt i blinken for meg, og et steg på veien mot det perfekt innredede hjem etter min mening. Så da blir det nok bare å sette i gang med beisen, tapetsering og diverse andre ting, og jeg ser bare virkelig frem til å begynne på dette :) så da blir vel dette kanskje en liten oppussingsblogg også da :) men men, jeg kan sikkert få en del andre ting inn her også jeg, etterhvert som det rare hodet mitt får noen nye tanker og ideer på hva som kan være gøy og interessant :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar