fredag 29. januar 2010

What to doooooooo??????????

Sitter her en fredags kveld, kjæresten reiste akkurat ut en liten tur og jeg er igjen alene :) litt deilig også....
I morgen er det utdrikkningslag til ei super duper venninne, blir veldig spennende å se hvordan den dagen blir :) så da er det vel på tide å ta helge stellet snart vel, kunne jo hende en hadde bruk for det ;) hehe
Fikk jaggu telefon i dag fra en av de som har motatt min søknad for en stund siden, og jaggu falt det i smak, så han ville snakke litt mer med meg. Dette blir spennende :) og er jeg så heldig å får jobben så får jeg jobbe sammen med den samme gode frøkenen som skal hjelpe meg å freshe opp litt møbler :) gleder meg til møblene og gru/gleder meg til praten :) men men kan jo ikke skje noe annet enn at jeg må skrive noen nye søknader :) og denne frøkenen er sliten og trøtt i hodet etter en uke med hodetkjør....men hva overlever man ikke da, det meste skal jeg faktisk si deg, det kan denne jenta skrive under på :) goooooooooooooooooooooood helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar