tirsdag 13. juli 2010

Stener :)



Hadde noen deilige dager på hytta med sol, bad og varme :) i dag tok vi turen til Seljord, hvor mine svigerforeldre har campingvogn. Der klarte lille frøken vimsehodet og plukke med seg en hel haug med stener som jeg skal prøve å gjøre noe med, stasje de litt opp :) onsdagen skal lille Thea se hvordan det er i barnehagen der hun skal begynne i august :) gleder meg til å se hvordan det går :) også går vi bare å venter på lille Isa som skulle kommet til verden i går, men lar vente på seg :) til moren sin fortvilelse :) men vi gleder oss alle til å bli kjent med lille prinsessa :) men nå tror jeg at jeg får ønske dere alle en videre fin fin natt, så kryper jeg opp i sengen til min lille prinsesse :) ha en god natt godt folk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar