onsdag 7. juli 2010

Stille her i grunn...

Her har det vært stille i flere mnd. nå, men får prøve å komme i gang igjen. Man blir jo faktisk ganske så inspirert av både den ene tingen og den andre tingen her inne :) og takk for deeeeeet :) hehe er godt å faktisk bli så inspirert at man ikke klarer å sitte stille eller la være å gjøre noe :) Sitter nå her for meg selv i kveld, mannen er på jobb, luften ble plutselig hundre grader mer og regne pøser ned ute, er det et tegn på et lite uvær mon tro :) I morgen reiser vi på hytta noen dager og det skal bli utrolig deilig, bare slappe av, uten tv, internett, eller i det hele tatt strøm :) gleder meg kjempe masse til noen kjempe late dager ved vannet :) ellers har jeg jo da vært røykfri i 3 mnd. merker det på kiloene for å si det sånn, men det får jeg begynne med etter sommeren, slik at jeg har gått ned de og en del til frem til juni, som er den mnd jeg mister min frøken status :) her har planleggingen stoppet litt opp der i gården også, men er vel nesten så og si ferdig med planleggingen, bare å utføre det som står igjen :) ønsker alle sammen en riktig god kveld og en avslappende helg :)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Har sett det har vært stille på denne fronten ja ;) Blir spennende å se deg tilbake.

    Klem fra Jatte ♥♥

    SvarSlett
  2. ja håper på å komme tilbake for fult nå :)
    kozkoz <3

    SvarSlett