tirsdag 12. oktober 2010

En effektiv dag

Dagen i dag har vært forholdsvis ganske effektiv :) kjæresten leverte Thea i barnehagen i dag og når han kom hjem igjen gikk vi i gang med å rydde hele veien her, og sitter i sofaen å slapper av nå og nyter at det er ryddig og rent her :) Får koselig besøk etterpå og det ser jeg jo frem til siden mannen er på jobb, heldigvis blir det ikke så sent i dag, siden de skulle ha oppe bare under fotballkampen :)




Her er det egentlig ganske stille og rolig om dagen :) Fikk en hyggelig telefon i dag fra en av mine forlovere om at hun hadde kjøpt en del av det vi trenger til bordkortene :) så da var jaggu enda en ting ute av verden :) og tusen hjertelig takk Martemor :)

Sitter nå og lurer og fantaserer om at Thea skal få nytt rom til jul, har lyst til å lage en ordentlig prinsesserom til lille prinsessen min :) så hvis noen har noen tips og råd å komme med blir jeg bare kjempe glad :)

Nå skal jeg nyte kvelden, tekoppen og det koselig besøket mitt :)

Ha en flott kveld alle der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar