mandag 4. oktober 2010

Nok et par ting unnagjort :)

I dag har vi hatt besøk av bestemor og mamma :) kjempe koselig :) Thea stor koser seg når mommom og mor kommer på besøk :)

Så fikk jeg plutselig et lite innfall av litt husmorsyssler i dag :) så da ble det hjemmelagde kjøttkaker til middag og jaggu fikk vi ikke middagsgjest også :) og tror han ble fornøyd han som de to andre som maten ble laget til :)
En ting  jeg er veldig glad i, det er å ha venner på middag, så her er det faktisk ganske ofte middagsgjester, noe jeg syntes er utrolig koselig :)


Var å tok ukeshandelen med mamma tidligere i kveld, mens mannen var hjemme med prinsessa :) Og når jeg kommer inn døra her hjemme så kommer hun i mot  meg og sier at pappa har falt, jeg så han lå på gulvet, men en ting med han jeg bor med, han er virkelig full av en viss en til tider ;() hehe så de to kunne ha prøvd å lure meg :)  men så kom jeg inn i stuen og der lå han, svetten rant og et virkelig rødt merke i panna, han hadde sklidd og slått panna i sofaryggen og deiset rett i bakken, det gikk bra :) når han fortalte hva Thea hadde gjort, kjente jeg at jeg ble kjempe stolt av henne, hun gikk å hentet telefonen min ( jeg husker aldri å ta den med, og hvis jeg har den med er den på lydløs :) ) han fant nummeret til mamma og hun ringte og var helt rolig, lille skjønne dokka mi :)




Har også fått ordnet sminkør til den dagen vi skal gifte oss :) og hun er også så snill at hun hjelper oss med den siste ledige stillingen som servitør :) hehe Så nå er hår, negler(føtter og hender), sminke, smykker og KJOLE i boks :) Nesten alt til meg er klart og det er så utrolig deilig :) Så tusen takk til alle de som vil hjelpe oss å få denne dagen perfekt :) dere er utrolige alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. jaja så av en vis en er jeg ikke da :) men vondt i panna mi har jeg :)
    Så er stolt av lille jenta mi jeg også, hu var kjempe flink :)

    SvarSlett
  2. Deilig med flere ting som er unnagjort!! :) Er jo mye man skal tenke på!! :O

    SvarSlett
  3. Du he ei hærleg lita prinsesse! :-)
    Åssø veldig fine bilde på bloggen... Ser jau at du æ mæ på bilda altsø, mæn he du tatt alle "sjøl"?

    SvarSlett
  4. Takk for det :) alle bildene er privat tatte ja :) hehe litt her og litt der, men ingen fotogtafer her nei :)

    Er utrolig deilig med alt som er unnagjort :) og et par litt lettere skuldre :)

    SvarSlett