onsdag 9. februar 2011

Et skap og bryllups innbydelsen er ferdig :)

Har holdt på å pusse opp en skap hele helgen og ble egentlig veldig fornøyd med resultatet :) følte egentlig at det ble veldig "meg" :) nå sliter jeg bare litt med å finne ut hva jeg skal ha inni der :) også må dere jo få se den vanvittig fine "kassen" jeg fikk til jul av forloverne mine, den er super skjønn og venter på å bli litt mer fylt opp :)

I dag har jeg tilbringt hele dagen sammen med disse to flotte søte små og vi har laget ferdig innbydelsene til bryllupet. Gleder meg til å levere de som vi kan få levert ut i morgen :) nå nærmer det seg med storm skritt, kjenner jeg både gruer og gleder meg, tenkt om det ikke blir slik jeg forventer det i det hele tatt, eller det kan bli alt jeg drømmer om og mer til :) tiden vil vise :) gleder meg i hvertfall til å feire vår kjærlighet med de som fortjener å feire den med oss :) Dagen i dag har vært super koselig, vi har styrt og ordnet i hele dag. Og ingen kan si at disse innbydelsene ikke er laget med hjerte, sjel og omtankte i hvertfall :) Er lagt masse vis av dette i disse flotte kort :) så her kommer en liten bilde fremvisning :)










Ha en fin fin kveld videre alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Såååå fint skapet ble, koselig med den blåfargen inni♥ Ser du har Green gate der du å;) Ønsk deg mer green gate til bryllupet så kan du fylle opp skapet *ler*

    Kjempefine Innbydelser♥

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk, falt helt for den blåfargen :) hehe og jeg elskeeeeeeer Green gate :) hehe så blir nok litt mer der etterhvert ja :)

    Tusen takk for det, ble kjempe fornøyd selv også :)

    kos og klem :)

    SvarSlett
  3. Så kjempefine invitasjoner! Så flink du er :)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det :) har jo de to supre forloverne til å hjelpe til med det meste vettu :) hehe

    Kos og klem

    SvarSlett