fredag 4. februar 2011

Nærmer seg vår og begynt i ny jobb :)

Jeg begynte jo å jobbe litt i et reisebyrå i november, men følte meg egentlig ikke veldig komfortabel med det,i og med at det er så himla masse å sette seg inn i :( følte at det gikk litt over hodet på meg, ikke misforstå, det var en ufattelig interresant jobb :) så klarte jeg å finne en annen sjanger som passet meg helt perfekt :) nemlig Kremmerhuset :) denne butikken er jo bare helt perfekt for meg :) gleder meg til hver gang jeg skal på jobb, jeg rett og slett bare elsker å være der :) vår varene begynner å komme inn, og jeg gleder meg bare enda mer til den tiden kommer når jeg ser de herlige fargene som kommer inn nå :)


Har fått litt inspirasjon derfra og begynt å pusse opp noen møbler igjen :) er ferdig med en kommode og et lite metallskap :) disse to har fått herlige vårfarger, nemlig lyse blå og lyse rosa :) elsker det :) i kveld begynner jeg på de to skapene som jeg har skult tatt en lang stund nå, men har ikke hatt given over meg :) men nå er den kommet og da er det jo bare å hive seg over :)

Ble bare kort innpå for å fortelle dere at det nærmer seg vår, og i hvertfall inne i mitt hjem og på Kremmerhuset på Down Town :D














Ha en vanvittig flott helg :)

4 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har Monica :)
    Flink er du :) Morro og pusse opp :)
    klem Rita :)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) ja er jo bare kjempe gøy :) så gleder meg til å ta fatt på de to siste skapene i kveld :)kos og klem

    SvarSlett
  3. Skjønner GODT at du elsker den nye jobben din, kremmerhuset har jo såååå mye fint og til en fin pris :))

    Så fint det ble det du har malt♥
    Den kommoden var råfin, love it♥

    God helg og kose deg med malingen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Ja de har utrolig mye fint og til en flott flott pris :)

    tusen takk, ble ganske fornøyd med den selv kan man si :) falt jo bare helt pladask for den fargen :) så den kommer nok inni skapene den skal du se :) hehe

    Ha en kjempe fin helg du også :)

    kos og klem :)

    SvarSlett