søndag 21. februar 2010

Hmmmmm :)

Da var det søndag, den nye pcen er i hus, bryllups planleggingen er i full gang igjen og jeg bare koser meg egentlig :) sitter å funderer på kjolen og lokale og hvor mye alkohol en må ha, er ikke bare bare for et vimsehodet det nei :) hehe men er jo kjempe gøy uansett, bryllupskaken er i boks, og blir laget av den beste konditoren av de alle :) en av mine beste :) smykkene blir laget av min mor og det er ganske så koselig syntes nå jeg :) men planleggingen blir jo enda mer koselig når jeg får så god hjelp av mine to gode forlovere :) kjenner jeg gleder meg masse til å gi Glenn mitt ja :) er jo enda en god stund til., men men hehe :) greit med god tid syntes jeg :) det var det for denne søndags formiddagen :) og ol på tv fortsetter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar