søndag 28. februar 2010

Grunningen er halveis ferdig :)


Da var bordet pusset ned og grunnet, og to stoler er pusset ned, nå sitter jeg og koser med en deilig kopp mynte te, fra frisk mynte i kjøkkenvidu, og det smaker mye bedre enn teposer :) tror jeg tar kvelden fra pussing, maling og rydding i dag, eller litt mer rydding blir det nok når man har en toåring i hus :) så etter at hun er lagt blir det nok å sitte å bla seg gjennom masse på nettet for å få enda mer inspirasjon enn det jeg allerede har, hvis det går an da :) Er ganske fornøyd med prosjektet mitt så langt, så da er det bare å begynne å male og stå i i morgen regner jeg med :) gleder meg kjempe masse til jeg får gjort alt jeg har satt meg i hodet :) og samboer blir litt små oppgitt for jeg vil jo gjerne ha alt gjort her og nå, men har satt oss en dato til vi skal vøre ferdig med alt, så det skal bli festlig å se om vi får det til til 7 april :)  her kommer litt bilder fra dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar