mandag 1. mars 2010

Da var bordet og en stol ferdig malet :)

Dagen i dag har stort sett bestått i rydding, baking og maling :) samboeren var ikke like fornøyd når han kom hjem etter natta og kjørt lille frøkna i barneparken og så måtte begynne å rydde på boden, som skal bli vårt midlertidige soverom, men det gikk seg nå til, jeg var full av energi og satten han i gang :) så mens han var å leverte lille frøkna fikk jeg grunnet den ene stolen :) så var det bare å sette i gang med litt middag og baking etter det :) bollene og kanelsnurrene ble utrolig store, luftige og gode :) legge lille frøkna var ikke noe problem som vanlig, så da var det bare å sette i gang med maling av bord og stol, som da foreløpig er ferdig :) skal innover en tur på stoff og stil til onsdagen å se om jeg kanskje kan finne et stoff som jeg kan få trukket de putene med og det gleder jeg meg kjempe masse til :) syntes jeg har vært ganske flink i dag om jeg skal si det selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar