søndag 14. mars 2010

Prinsesse rommet er ferdig :)

Da var endelig rommet til lille prinsessen ferdig :) kommer noen bilder ut i morgen :) har jobbet og jobbet med dette "lille" prosjektet mitt i hele helgen. Også har vi feiret lille tantes gull gutt som blir to år til onsdagen :) Har vært en hektisk helg med andre ord :) men deilig og få alt unnagjort også :) forhåpentligvis begynner jeg på stua i morgen sånn at den også blir ferdig, og da er det bare kjøkkenet som gjennstår :)gleder meg til alt er ferdig her i hvertfall :) har et lite mål om å ha alt ferdig innen 7 april så da er det bare å stå på som tusan :) begge dørene i stua er også gjort ferdig og det er så deilig å slippe å se på den grusomme fargen, men ytterdøra er fremdeles like grønn da :) hehe, men blir nok hvit om ikke så lenge den også :) og det hjelper kjempe masse :) får vel snart ta kvelden her tror jeg :) men først er den en liten runde rundt om i dette flotte landet som jeg har oppdaget her inne :) ha en flott søndags kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar