torsdag 25. mars 2010

Kjøkkenet :)

Lurer litt på om jeg skal få begynt på det kjøkkenet i dag altså :) hadde vært vanvittig deilig å fått det ferdig også nå :) begynner å nærme seg innspeksjon fra Gran Canaria i tilleggg så er vel bare å få satt i gang vel :) lurte litt på en liten tur på brukthandel for å se om jeg kunne finne noen fine skatter som jeg kan få plasert litt rundt omkring her hjemme også da, men får se hva tiden sier etterhvert :) noen ganger skulle jeg virkelig ønske dagene kunne vært noen timer lengere :) men da hadde en sikkert bare hatt dobbelt så masse å gjøre :) men må nok ut på utkikk etter et skap/vitrineskap som jeg kan ha i stua, ble jo så fryktelig tomt der inne etter at alle lekene til prinsessa forsvant atte :) men deilig var det også, slippe å ha alt rote i stua :) håper alle har en super duper flott dag :) ciao ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar