lørdag 6. mars 2010

Shopping :)

I dag har jeg vært på en real shopping runde :) fikk noen små tips av bloggen til Jatte, så fra den handlet jeg kaffe og te boks, en oppslagstavle med klyper, dette handlet jeg på skeidar, fikk også kjøpt en kjempe søt blomst med potte og et lite tredrivhus fra mester grønn :) og kurv og tavle fra kid, og det beste av alt fant jeg drømme tapeten  på home & cottage, og fikk den for en utrolig rimelig pris, og da ble denne frøkenen veldig glad. :) Så nå blir det tapetsering av skaper og skuffer i tvbenken. Handlet også knotter til det som skal tapetseres og et nytt skilt og er kjempe fornøyd over dagens kjøp :) bilder kommer nok helt garantert i morgen :) håper alle har hatt en kjempe flott fredag, for det har nemlig jeg, har til og med fått mala et nytt strøk på døra og mala et strøk på karmen på badet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar