mandag 8. mars 2010

Da var jaggu badet ferdig også :)

Mangler en del stæsj da, men det kommer om ikke så lenge :) gangen er begynt på så regner med at den blir ferdig i løpet av onsdagen, og da er det bare å sette i gang med listemaling i stua, så får jeg tatt det i helgen :) ser så utrolig frem til å bli ferdig med dette oppussingsprosjektet jeg har på gang, men gud og gøy det er også :) våren har vel begynt å sette sine spor og da kan man jo ikke gjøre annet enn å bli glad og full av energi, som jeg for min del får benyttet ganske så greit :) har jo nesten ikke tid til å sove engang :) kommer noen bilder etterhvert av de tingene og tangene jeg kjøpte på fredag også, må bare få plasert de litt :) jeg har også fått hjelp av min svigermor og fått ferdig tvbenken :) og ble kjempe fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar