tirsdag 2. mars 2010

Ferdig med maling :)


Da var malingen unnagjort og bare stolputene som gjenstår :) dette blir gjort etter en tur på stoff og stil i morgen :) gleder meg virkelig til å få det helt ferdig :) I dag har vi også fått ferdig boden,eneste son er igjen der er å få reist på søpla, så er det oppussing av rommet til lille frøkna, inn på ikea å handle møbler og seng til henne, så får hun et prinsesse rom :) den gamle kommoden min fikk jeg ut i gangen i dag også. Så kan vel si det har gått i ett i hele dag :) gleder meg masse til å få gjort ferdig alt her, og til å få det slik jeg har lyst til å ha det. Torsdag begynner nedpussing av alle dørene her så jeg får malt de hvite og ikke den grufulle grønnfargen som er her, lyser jo herfra og i en mils omkrets den fargen der :) trekk til sofaen blir også handlet inn når vi er på ikea :)  Ting har i hvertfal så smått begynt å ta samme formen som inni hodet mitt :) og det er bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar