torsdag 4. mars 2010

Dørene er begynt på :)

Dagen i dag har vært en utrolig nydelig og solfylt dag, og sånt blir man glad av vettu :) har fått pusset, grunnet og malt et strøk på en av de grufulle dørene som er her :) og blir så glad når jeg tenker på alt som skal gjøres :) har også funnet ut at på den bitte bitte lille verandaen vår skal jeg lage en stor puff, som jeg skal feste på skumgummi og trekke den om med voks duk og så stoff over der igjen :) tror det kan bli en veldig koselig ting å ha ute der :) får ikke sagt det nok, gleder meg så kjempe masse til neste helg når vi skal gjøre ferdig rommet til prinsessa og male hele leiligheten her :) malingen blir det nok jeg som står mest for, men alt det andre blir en fin ting å gjøre sammen :) har rukket å bake litt i dag igjen også :) må jo ha noen godsaker innimellom slaga her :) ellers går det ikke opp :) hihi.....her kommer en liten bilde serie på hva som er gjort i dag :) har også fikset på en krukke som bare stod og ikke gjorde spesiell nytte for seg, hadde to fine bånd som jeg bandt rundt og festet på noen bokstaver, fikk lagt på de nyyyyyyyydelige brikkene mine på kjøkkenbenken fikk jeg også gjort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar