fredag 26. februar 2010

"Modellen"

I dag har jeg og samboeren vært fotomodeller, var kjempe gøy å ha en av sikkert ti prøvefotograferinger føre bryllupet :) var litt vanskelig å komme på noen festlige forslag når man først var der, ideene kom jo som bare det føre, men de forduftet akkurat som så masse annet om dagen :) går egentlig i min egen lille bryllupsboble om dagen, maser sikkert hull i hodet på mine nærmeste, men jeg regner med at de sier i fra hvis de ikke gidder å høre om noe mer :)
Har så lyst til å prøve meg på å lage en fin hvit settekasse, så bilde av en her om dagen og den var så utrolig søt, så spørs om ikke frøken vimsehodet må prøve seg på det :)
men det blir det ikke noe av nå, for nå er det å se ferdig klovnebuksene og hoppe til køys :) føler det skal bli veldig godt akkurat nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar