søndag 1. august 2010

Første uke over :)


Da har vi hatt en ukes ferie, og den har vi tilbringt på hytta :) stor kost oss store, små og firbente.

Torsdag forrige uke tok jeg og min søster med oss barna i Dyreparken, de var så utrolig snille, ikke noe mas av noe slag :) satt som tente lys i bilen nedover for de skulle jo få se på apekattene og slangene :) så vi koser oss og tusler der nede, så plutselig knekker vognen som prinsessa sitter i, og eneste ledige vogner de hadde til utleie var tvillingvogner, men men greit nok, fikk en del bedre plass til bagasjen :) hehe. De to små trolla sovnet når vi stod på parkeringen utenfor her hoss oss for vi skulle bli med ut på hytta med søster og barn :)

Der ute har vi vært fra da til i dag, en nydelig avslappende uke, bortsett fra et par kvelder som mannen har vært på jobb, og jeg er jo ikke særlig skvetten eller mørke redd, så når det var tid for han å dra var det bare å låse og lukke det som var og leve seg inn i bok verdenen :) kom meg gjennom de to nettene også, med litt hjelp fra ei lita tulle som ikke skulle sove :) hun skulle vente på pappaen sin også skulle de ut å se på månen :)
skjønn er hun da :)

Fredag på dagen var vi på baby besøk, og det er jo alltid kjempe koselig :) også så skjønn ei lita prinsesse :) gleder meg masse til å se henne igjen :) og de skjønne foreldrene også selvfølgelig :)

I dag har egentlig dagen bestått i å rydde, vaske, pakke ned, reise hjem, pakke ut, rydde og slappe av på sofaen med et deilig, kaldt glass vin :) mens mannen hadde sagt ja til en ekstravakt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar