torsdag 16. september 2010

:(

Er ikke like deilig å være alene som jeg kanskje hadde trodd det kom til å bli, jeg liker, som de som kjenner meg vet, veldig godt å ha besøk og skravle, det er det blitt veldig minimalt med, og uten mannen hjemme føler en seg kanskje litt alene.

Dagen i dag begynte greit nok den,  hadde en koselig bytur med supermamma fra gran canaria :) hun og lille frøken miniprinsesse blir med meg og prinsessa hjem og vi koser oss :) så siden gullet skal til bestemor og bestefar i helgen ringer jeg pappa på jobb for å høre hvordan vi skal gjøre det her....og da får jeg den værste beskjeden du kan få, pappa var blitt hentet i ambulanse og kjørt på sykehuset i Skien for de trodde kanskje det var hjertet, men det var det heldigvis ikke. Hvorfor er det ingen som gir meg og min søster beskjed om at han blir hentet, det er nå etter vår mening, vår rett til å få greie på.........

Hjelpes meg og jeg koser meg alene........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar