torsdag 23. september 2010

Kosedag :)

I dag har jeg i grunn bare kosa meg :) Leverte snuppa i barnehagen og så bar det hjem for å få i seg litt mat og slappe av litt, så fikk jeg jo koselig formiddagsbesøk igjen :) så vi tok turen over på Down Town en liten tur føre vi gikk opp på Kaffe og Te Spesialen og koste oss med en skikkelig god kaffe latte :)
Etter en liten kaffe pause der tuslet vi videre oppover i byen og stoppet innom Dickens hvor vi koste oss med litt kaffe og te :)

Så var det å tusle mot barnehagen og hvert til vårt :) nå sitter jeg og Thea hjemme og koser oss og slapper av, og gleder seg kjempe masse til i morgen for da kommer pappa/kjæreste hjem :) og Thea skal til bestemor og bestefar i helgen så da blir det bare voksen tid igjen og det blir deilig etter så lang tid alene :)

I kveld er dilemma om jeg skal se på filmen jeg handlet meg i dag eller om jeg skal se Bones, eller kanskje se om jeg rekker begge deler :) Så nå er det siste kvelden med bare mor-datter kos og det skal vi nyte, er greit å nyte det når jeg vet han kommer hjem i morgen :) hadde nok ikke vårt like lett ellers :)

Ha en fortyllende aften dere der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar