onsdag 29. september 2010

Elsker høsten :)





Jeg koser meg kjempe masse når det er så utrolig flott vær som det har vært de siste dagen, men samtidig syntes jeg det er kjempe deilig med skikkelig høst vær, regn og vind og surt ute, slik at jeg kan fyre masse stearinlys, sitte under teppe og kose meg med en god bok og en kopp te :) jeg er virkelkig en teoman :) drikker vel sånn ca flere liter te om dagen :)

I dag tok jeg og kjæresten med oss den firbente når vi skulle hente Thea i barnehagen :) og koste oss med en liten gå tur etterpå, ikke like greit å gå langt når man har vært i barnehagen en hel dag, og er da i utgangspunktet rimelig sliten :) men hva gjør man med utrolig sutrete barn som kommer fra barnehagen, her i gården har hun bare lyst til å ligge på sofaen å se på tv, playhouse disney, mor er temmelig lei etter mange timer med de samme seriene, og til og med de samme episodene etter hverandre :)

Men i dag ville hun faktisk bade i Porsgrunnselva :) for det gjorde jo Tassen :) hehe hun er jo så nydelig også da :) sang for mamma og pappa gjorde hun også :) lille nydelig prinsessa mi :)

Litt utpå ettermidagen sitter hun på fanget mitt og synger, så plutselig tar hun tak i hodet mitt for å dra det ned slik at hun kan nusse panna til mamma :) det får virkelig et mammhjertet til å smelte fullstendig :)

Dette var litt av min dag, ikke alltid like festlig ting som skjer, men sånn er det bare :)

Skulle egentlig vært med noen nye bilder her i dag, men er et eller annet galt her i kveld, så de kommer en annen dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar