fredag 24. september 2010

En helg som skal nytes :)

Thea tok for en liten stund siden bilder i barnehagen og de har vi nå fått på cd så vi kan plukke ut de vi vil ha, og jeg er veldig fornøyd med de. Jeg er nok en person som noen ganger liker bilder som man ikke nødvendigvis trenger å smile på :) Jeg syntes hun ble kjempe nydelig på disse bildene :)

I helgen så skal  Thea til bestemmor og bestefar, mens jeg og mannen skal nyte helgen. I dag skal vi nok bare slappe av og nyte hverandres selskap, som vi ikke har gjort på snart en uke. I morgen skal vi kanskje få gitt min søster bursdagsgaven sin :) (hun har ikke bursdag føre 26.10)men hun skal få en tattoo og da fant vi ut at det var like greit å gjøre det nå føre hun skal feire den :) og så blir det sikkert en liten tur ut for å treffe og se litt mennesker :)  søndagen skal vi i bursdag til den beste mammaen som finnes :) og feire hennes 53 år, deilig mat og kaker :)




Men akkurat nå nyter jeg en stille morgen med lille prinsessa, jeg nyter en kopp te og hun nyter Ole Brumm på Playhouse Disney :) også blir det nok bare inne kos i dag, syntes det virker litt grått og guffent ute i dag, så da er det innekos med stearinlys og marihøna som gjelder :)



Ha en flott helg alle sammen :)

1 kommentar:

  1. For noen faaaaantastiske flotte bilder av den skjønneste Prinsessa..
    Herrgud å SØT
    *s m e l t*

    Virkelig.. helt nydelig lita frøken :)

    Tror ikke jeg har vært her inne før?
    Så tusen takk for at du la igjen noen ord inne hso meg slik at jeg fant veien hit til deg :)
    En ny følger på deg :)

    Ha en finfin helg.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett