onsdag 22. september 2010

Posen med det rare i ;)

I dag har jeg som sagt i går vært ute på leit etter drømme kjolen, og jaggu så fant jeg den i en italiensk design og utroooooooooooolig fin :) og jeg følte meg som en prinsesse :)
Kjente jeg var litt små nervøs faktisk, kanskje redd for at jeg ikke skulle finne en kjole som passet meg, men det kan jeg love dere at jeg gjorde :) gleder meg til å kunne vise den frem når den tid kommer :)

Har hatt en kjempe koselig dag, begynte med en tur innom for å prøve kjoler, så tok vi oss en nydelig lunsj :) også var det opp å prøve kjolen igjen, for så å ta den med seg hjem :) og jeg er så glad, så glad :)

Den ene forloveren mått videre på jobb, mens hun andre ble med hjem for å kose oss her hjemme, lagde litt mat etter at prinsessen var hentet i barnehagen og kosa oss med henne.

Etter at hun var lagt feiret vi brudekjole kjøpet med en skikkelig deilig Marte/Monica-banansplitt :) og kosa oss bare enda mer :)

Alt i alt en vellykket dag, og så er det et problem mindre i forhold til bryllupet, for nå er jo kjolen i boks :)

1 kommentar:

  1. Åååå, så spennende :D
    Gleder meg til og se kjolen ;)

    Klem Jatte♥

    SvarSlett