mandag 6. september 2010

Alene tid......

Da var mannen reist opp til Starum, og jeg og prinsessa er alene hjemme i sånn ca tre uker. Litt alene tid er greit, men syntes det er litt lenge med tre uker, og i hvertfall med tanken på at den lille prinsessa her i huset har fått en "liten" trassen del over seg, lurer på om hun har plombert ørene innimellom, men sånt hører vel til når de nærmer seg tre år :) men da må jeg ærlig si at det hadde vært veldig deilig med litt hjelp.

I dag fikk jeg enda flere Norgesglass av bestemor og så fikk jeg en skjenk med overskap av mammaen min :) så tror det kan bli veldig bra bare jeg får mala det hvitt, for furu er ikke det flotteste jeg vet :) men det er bare min mening :) Nå er fem mnd. uten røyk gått og tiden er inne for en god del slanking her i gården :) så denne uken har jeg gått ned 1,7 kg :) og er så fornøyd med meg selv :)

Onsdag er det tid for Tupperware party her hos meg og det blir jo koselig med en kveld med hygge og kos :) blir litt greit med noen voksne og snakke med også :) for kan bli litt mye prat om mikkes klubbhus og diverse figurer, det er jo koselig i og for seg det, men uten noen voksen kontakt blir det i det meste laget :) Og lillemor er blitt utrolig mammadalt om dagen, ingen over og ingen ved siden av :) litt greit om pappa hadde vørt ved siden av, men det går vel i bølgedaler som med andre ting :)

Ha en fortreffelig aften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar