tirsdag 21. september 2010

Kjoleprøving :)

I morgen tar folvoerene mine meg med på kjoleprøving og det gleder jeg meg kjempe masse til :) Mamma og pappa har fylt litt opp på kontoen min så jeg eventuelt kan kjøpe meg en BRUDEkjole i morgen :)


Hjeeeeeeeeeeeelp, det nærmer seg med storm skritt, kjenner jeg får litt panikk/angst for dette forestående bryllupet. Mange tanker fyker rundt i hodet mitt om dagen angående dette tema. Har også faktisk vært innom tanken på å la være å gifte meg fordi at jeg gjerne vil at alle skal bli fornøyde og kose seg på dagen vår, men det er så utrolig vanskelig å gjøre alle til lags når det gjelder det her. Vi er langt i fra rike, og da må vi spare inn der vi kan, men vil jo at alle skal ha en hyggelig dag, og alle de jeg vil ha der blir i meste lager tror jeg, så er vanskelig å begrense seg også. Har også lekt med tanken på å reise vekk med forlovere, men da vet jeg ikke om jeg hadde turt å komme hjem igjen. Men forberedelsene må gå sin gang, er vel mest sannsynlig en fase alle "bride to be" går igjennom, men det hjelper jo selvfølgelig ikke mitt forvirrede og forvrengte hodet :) Vet jo også det at det er oss to det skal gjelde den dagen, men man klarer vel ikke kose seg hvis ikke de som er der har det fint og bra?????

Her har det kommet mange tårer når det gjelder dette tema de siste 14 dagene, for det er utrolig hvor masse tanker som flyr rundt i hodet på en når en sitter alene kveld etter kveld.

MEN kjoleprøvingen blir nok sikkert en kjempe koselig opplevelse, så kjenner jeg gleder meg til i morgen :)

Ha en super kveld, nå kommer CSI Miami op tv i denne stua, med en flott flott mann på skjermen og pepsi maxen i glasset kan det vel ikke bli bedre?? :)

1 kommentar:

  1. Åh!! så moro!!! Kjoleprøving er bare helt utrolig spesielt. Har verdt inne på tanken om å dra i en butikk for å prøve kjoler igjen :P

    Så kommentaren din på abort innlegget på bloggen min, og må si takk for en fin kommentar :) Jeg fikk så vondt inni meg da jeg leste at du hadde mistet en gutt på 9 måneder :( Kusinen min opplevde det samme i fjor - jeg kan ikke forestille meg hvordan det må ha verdt :( Vet ellers ikke helt hva jeg skal si til det andre du skrev, men kan si at jeg faktisk skjønner hva du mener :) Din situasjon er jo helt anderledes enn min og du har et helt annet utgangspunkt :) Synes dette er et tema som faktisk kunne vært snakket mer om :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett